Ultimul album al lui Lady Gaga, “Born This Way”, s-a bucurat de vanzari impresionante in prima saptamana dupa lansare: micii monstri au cumparat 1.108.000 de copii ale materialului in primele sapte zile.
Mai multe voci o acuza, insa, de concurenta neloiala.
“Born This Way”, lansat pe 23 mai anul acesta, s-a vandut deja in peste opt milioane de copii. Site-ul Amazon.com a ajutat la atingerea acestui numar impresionant de unitati vandute si chiar s-a confruntat cu probleme, in urma unor cereri record venite din partea fanilor. Pentru primele doua zile, albumul a putut fi cumparat acolo la pretul de numai 0.99$. Multi artisti au considerat acest gest o strategie de a-si spori la maximum vanzarile.
Ei bine, de acum incolo Lady Gaga si echipa sa trebuie sa se gandeasca mult mai bine la felul in care isi promoveaza albumul, daca vrea sa mai ajunga in topuri, caci Billboard schimba criteriile!
“Vanzarile la preturi de sub 3.49$ in primele doua saptamani de la momentul lansarii vor face materialul neeligibil pentru a fi inclus in topurile Billboard. Acesta nu va fi contorizat de Nielsen SoundScan. Regula se aplica si pentru albume relansate”- au anuntat reprezentantii.
Regula se va aplica incepand cu data de 21 noiembrie, cand artisti precum Rihanna, Mary J. Blige, James Durbin, Nickelback, Chris Daughtry si, evident, Lady Gaga vor lansa noi materiale. Si albumul postul Michael Jackson, “Immortal”, va iesi pe piata in aceeasi zi.