Acestia au lansat pe 8 august albumul “Watch The Throne” iar acum fac o noua miscare neasteptata- redeschid un vechi magazin de muzica.
Acestia au luat ‘pop-up store’-ul din New York, devenit un adevarat trend in anii 2000, pe care il vor folosi pentru o vreme ca loc in care sa-si vanda albumul si alte materiale promotionale. Deschiderea a fost facuta cu o zi in urma si s-a bucurat de mare succes.
Magazinul arata precum coperta materialului desenata de Riccardo Tisci, de la Gucci si cu siguranta va atrage privirile tuturor trecatorilor. Iar inauntru troneaza Maybach-ul folosit la filmarile clipului “Otis”.
Mai mult, cei doi au format si un super-grup intitulat The Throne si planuiesc un turneu un incendiar in America de Nord. “Colaborarile dintre staruri nu se dovedesc mereu a fi la fel de bune in practica cum se anunta pe hartie, vezi Jay-Z si R. Kelly. Dar in acest caz, rapperii au creat un ‘tron’ artistic, la care alti artisti pot doar sa viseze” – notau editorii publicatiei “USA Today”, despre materialul aflat acum in super-promovare.