Cine spunea ca banii nu aduc fericirea s-a inselat! Justin Timberlake a cumparat domeniul MySpace si a devenit oficial omul care conditioneaza, printre altele, si contactul fanilor cu artistii lor preferati.
“Actuala platforma My Space a scazut mult in popularitate de cand principalul sau competitor, Facebook-ul, a cunoscut o crestere exploziva in mediul online. Piata online are nevoie de un spatiu unde fanii pot interactiona cu artistii lor de suflet. Sunt incantat sa particip la reinventarea MySpace”, a declarat Justin.
Desi artistul nu a dorit sa precizeze ce suma a platit pentru insusirea retelei de socializare, ziarele americane spun ca este vorba de 35 de milioane de dolari. Daca stam sa ne gandim, suma platita este un chilipir.
Totusi, afacerea nu ii apartine in totalitate, acesta fiind actionarul majoritar al retelei, alaturi de agentia de publicitate Specific Media. Mogulul Rupert Murdoch, cel care a detinut pana de curand MySpace, s-a decis sa o vanda dupa ce a pierdut peste jumatate de miliard de dolari din cauza acesteia.
Cand a fost achizitionata de agentia News Corporation, detinuta de Murdoch, reteaua MySpace era una dintre cele mai populare site-uri de internet, insa pe parcurs, aceasta a fost eclipsata puternic de Facebook, devenita intre timp cea mai cunoscuta si utilizata in intreaga lume.
In 2008, MySpace inregistra un numar de 80 de milioane de utilizatori in SUA, aproape dublu fata de Facebook. Treptat, dar sigur, Facebook a atins suprematia, inregistrand acum 150 de milioane de utilizatori, spre deosebire de MySpace care are a scazut la jumatate fata de 2008.
Cantaretul Justin Timberlake, care a jucat in filmul “Reteaua Sociala”, a devenit foarte interesat de aceasta afacere pentru ca isi doreste sa implementeze o strategie de afaceri in zona MySpace, probabil aspirand la detronarea Facebook.