E cam cald afara, dar Rihanna are o solutie: niste cocktailuri reci si colorate, pe care sa le savuram la o petrecere la bar!
Si ca sa se potriveasca in context, artista a decis ca urmatorul sau single de pe albumul “Loud” sa fie piesa “Cheers (Drink To That)”.
“Life’s too short to be sitting around miserable/ People gonna talk whether you doing bad or good, yeah/ Got a drink on my mind and my mind on my money, yeah/ Looking so bomb, gonna find me a honey/ Got my Ray-Bans on and I’m feeling hella cool tonight” – ne explica Riri in piesa cu sanse mari de a se tranforma intr-unul dintre hit-urile verii.
“Cheers (Drink To That)” pleaca de la un sample din melodia “I’m With You” din 2002 a lui Avril Lavigne si suna suficient de bine incat sa ridicam si noi paharul in cinstea celor doua cantarete, intrebandu-ne ce controverse va starni acum cel de-al saselea single al Rihannei. Caci ne-am obisnuit cu reactiile pe care piesele si clipurile ei le starnesc in randul audientei…
Rihanna si-a dorit un clip cat mai interesant pentru “S&M” – piesa cenzurata la cateva radio-uri – fiind pregatita pentru reactiile care aveau sa urmeze. Roscata nu se astepta totusi sa fie implicata in atatea scandaluri. Videoclipul a fost interzis in 11 state, iar YouTube l-a blocat pentru utilizatorii sub 18 ani, pe motiv ca imaginile infatiseaza o serie de actiuni cu tendinte sado-masochiste, inadecvate minorilor. Mai mult, a fost data in judecata de doi fotografi, pentru plagiat.
Apoi, si cu clipul “Man Down” a avut probleme. Reprezentantii Parents Television Council s-au plans de scena in care Riri il impusca cu sange rece pe cel care a violat-o. Atacurile i-au prins bine, totusi, cantaretei, care a inregistrat recorduri de audienta.
Si se pare ca nici melodia “Cheers (Drink To That)” nu scapa ‘nepedepsita’. Bloggerul Perez Hilton a comentat la postarea Rihannei pe Twitter in care isi anunta noul single: “Uhm, Riri, doar ce am auzit piesa la radio (yay!), dar au cenzurat cuvantul ‘bastards’. Este chiar atat de ofensator?“. “WTF??? Urasc asta!” – a raspuns artista, nervoasa ca de obicei cand vine vorba de atentate la piesele sale.
Ea a dezvaluit si coperta single-ului, in care da definitia cuvantului ‘carefree’. Artista apare intr-o frumoasa masina decapotabila, fericita, complet lipsita de griji, imbracata intr-o rochie alba cu dungi bleumarin.
Rihanna a devenit recent noua imagine a brandului Armani, urmand sa apara in campaniile care promoveaza articole din colectiile Emporio Armani Underwear si Armani Jeans. Mai mult, ea a primit coroana de ‘regina a Facebook-ului’ detronand-o pe Lady Gaga si se bucura si de un succes imens cu turneul “Loud”. Sa vedem ce feedback va primi acum pentru “Cheers (Drink To That)”.